Tack för den Mike.

MCR's tredje trummis har nu lämnat bandet. Tack för den Mike. Jag som tyckte du var cool, jag tyckte fel!
Tycker så synd om Frank, och jag undrar vad för trummis de kommer få nu. Jag tror på Travis Barker för tillfället. Trummisen i Blink-182 som de tourar med. Hoppas att Bob kommer tillbaka...
Här är Frank's inlägg om händelsen
Just the facts

Hello all,

Some shit happened last night and before the blogosphere gets all crazy with false statements and ridiculous opinions we want the true story to come from us... But please listen close because this is the only time we are ever going to talk about this. The relationship between My Chemical Romance and Michael Pedicone is over. He was caught red handed stealing from the band and confessed to police after our show last night in Auburn, Washington. We are heartbroken and sick to our stomachs over this entire situation. The band has no intention of pressing charges or taking this matter any further than we have to. We just want him out of our lives. The people who play in this band are a family, and family should not take advantage of each other like he did. We are currently moving forward, and hope to have a new drummer in place for our show in Salt Lake City, Utah. The show must go on.

XOMCR

Bob kom tillbaka!! D'':

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har suttit hela kvällen och kollat på videor med Bob, vill så gärna att han ska komma tillbaka!

2011-09-03 @ 20:48:33
Postat av: Tuva

Jag har suttit hela kvällen och kollat på videor med Bob, vill så gärna att han ska komma tillbaka!

2011-09-03 @ 20:48:59
URL: http://tuvasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

öh men har han stulit så äre ju bara bra att dem kickade honom?!

2011-09-04 @ 19:29:17
Postat av: Mathilda

Men åh fy vad tråkigt..."Kände" inte deras trummis så värst så kommer inte sakna han...Men att han kunde göra så?? Det låter helt knäppt :S BOB COME BACK!!

2011-09-11 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!