Varulv

Christin
Har du nån totorial på varulvssminkningen eller maila en beskrivning på hur du gjorde osv?

Oj, det var ett år sedan jag gjorde det inlägget! Jag experimenterar rätt så mycket och leker med konturer. Ta lite brun ögonskugga och brun kajal att konturera näsan och överläppen med. Använd svart kajal till nosen. Till ögonen kan du leka lite. Jag använde nog mest en blandning av rött, brunt och svart. Sen så använde jag lite brun/svart ögonskugga till ögonbrynen osv. Till den blodiga underläppen använde jag rött läppstift blandat med brun och svart ögonskugga och kletade ut det. Jag är usel på att förklara men hoppas det hjälpte! C:

Kommentarer
Postat av: Christin

Tack för hjälpen! hur är halloween räddad ;)

2011-09-26 @ 21:47:01
Postat av: emilia

Hur gjorde du med huggtänderna?

2013-10-30 @ 15:01:11
Postat av: Emilia

Äntligen en varulvssminkning!!! Tack! Men hur har du gjort med huggtänderna på bilden? Ser as nice ut!!

2013-10-30 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!