Anaheim, CA - Disneyland and Heritage Festival!

Sådär, nu är jag hemma och är pigg! Nu har jag tid att skriva lite om min kör resa till Kalifornien!
På torsdagen åkte jag, Kaila och Taylor till Vicki's innan vi bar oss iväg till California tre på morgonen. Bästämde mig för att inte sova eftersom jag tänka sova på bussen. Tar ju 7 timmar att åka dit. Dessutom behövde jag vara vaken eftersom Lady Gaga släppte sina biljetter till Globen. När vi kom till skolan tog det två timmar för oss att åka(!!!), helt försent. På bussen försökte jag sova men jag kunde inte. Började känna mig sjuk också. Framme i Anaheim, åt vi mat och sen åkte vi till ett College, där vi skulle tävla mot andra körer. Vi hade två körer och två band. Eftersom vi var den sista kören att framträda klockan 9, så satt vi bara och snackade. Jag var jättetrött och fick huvudvärk. Framträdandet gick verkligen jättebra! Vi har aldrig sjungit våra tre låtar så bra. Vi sjöng i Tyska, Latin och Hebreiska. Efteråt åkte vi till hotellet. Det kändes som att jag skulle kräkas också. Beror nog på min lack på sömn.
Dagen efter vaknade jag och mådde mycket bättre. Vi bar oss iväg mot Disneyland! Vi hade delats upp i grupper. I min grupp var det jag, Vicki, Victoria, Kaila, Taylor, Julianna och Marcella. Våran Chaperone, som såg till att vi var okej osv var Julianna och Victoria's pappa. Vi behövde inte ha honom med oss i Disneyland men vi tog med honom ändå eftersom han var så rolig och härlig! Dagen innan vi åkte till CA, så hade Marcella vridit knät när hon spelat softball så vi skaffade en rullstol till henne. Med turen i oturen så kunde vi skippa alla köer till karusellerna! Det tog oss som längst en kvart att stå i kö till en karusell. På kvällen i Disneyland  stack alla körer och band till en stor teaterscen där de nämnde ut priserna. Våran Women's Honor Choir vann guld och Concert Choir vann silver! bra jobbat!! Efteråt bar vi oss hem, och jag hade ännu en sömnlös busstur! Kul var det iallfall"
We got photobombed!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!