Mitt Engelska Projekt!

Här är min färdiga "Book Review" till min Engelska klass! Alltså, det är ingen komedi/parodi video. Det är en video om hur jag tyckte om min bok "Mockingjay", som jag läste. Jag berättar om vad hela boken handlade om, och allt som min lärare sa skulle vara med i presentationen. Den är rätt så tråkig eftersom jag pratar genom hela videon, fast jag är nöjd att jag lyckades få in några roliga delar.
VARNING!!! Ni som inte har läst hela The Hunger Games serien borde åtminstånde slå av ljudet om ni bestämmer er på att se videon eftersom hela videon innehåller spoilers. Hela videon är verkligen jätte "cheesy" ;)
.
Haha, i slutet av videon berättar jag om vad jag tyckte om boken. Jag läste från mitt "manus" och jag fick verkligen en jättekonstig Engelsk brytning från att läsa av det. Har aldrig hänt förut haha. Låter nästan Tyskt hah!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Wow! Vilket superjobb du gjort. Såå bra!!! <3<3<3

2012-04-27 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!