My first American Birthday!

I torsdags fyllde jag 17 år. Det var min första födelsedag borta från min Svenska familj. Visst saknade jag min galna svenne familj men annars så var min födelsedag här i Amerika jättekul! Jag kom till skolan och fick brownies, tårta, blommor och en FET skylt. När jag kom hem fick jag svenska pannkakor och ballonger. Om två veckor, när vårat schema inte är fyllt så ska vi åka till Phoenix till min favoritresturang Hard Rock Café. Jag fick pengar också.
Tråkigt nog så var jag förskyld men det var inte så farligt. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad kul det ser ut:D

Grattis såhär i efterskott:)

2012-04-08 @ 11:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!