Backstage

Vi i The Sound of Music hade skrivit våran egna biografi i en paragraf var som publiken kunde läsa innan showen började förra veckan. Fick läsa vad alla hade skrivit om sig själva. Jag var en av de få som var rätt så oseriös med min haha. Alla hade skrivit mogna saker om sig själv som om någon annan hade skrivit om dem, typ som "Miranda is a 10th grader at AJHS. This is her second time to attend.... osv". Själv hade jag skrivit om att jag älskar bergochdalbanor och rock konserter!
Taylor och Hunter med paceface
Calvin förvandlas till en Sir Calvin
cupcakes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!