För precis ett år sedan..

För ett år sedan bar jag mig iväg på mitt största äventyr någonsin! Hela året har verkligen varit jättebra men såklart så har man åkt på väldigt svåra utmaningar som också har varit väldigt lärorika.
Jag åkte som en ung 16 årig oerfaren lite osäker men envis tjej. Jag kom hem som (jag tycker) en framåt, modig, erfaren och mogen lady! ;)
Nu har jag varit hemma från den heta ökenfyllda staten i det underbara landet of opportunities i snart två månader och jag saknar verkligen alla mina nya, underbara Amerikanska OCH Europeiska vänner. Har verkligen fått vänner för livet. Arizona och USA är mitt andra hem.
Om jag fick åka som utbytesstudent igen så skulle jag självklart göra det! Alla ni som funderar på att åka men är inte säker så åk! Det är en upplevelse som verkligen bara händer en gång i livet. Jag är jätteglad och tacksam att jag fick chansen att åka som utbytesstudent till ett annat land.

Kommentarer
Postat av: kuyymhlzdr

ncfnanjsboebifenbovtb, vjskyqxftr

2012-08-12 @ 10:54:14
URL: http://www.jjyqvunvmj.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!