Uptown Girls

Sista helgen i USA blev jag överraskad av Kaila, Vicki och Taylor som hade ordnat en Girl's Weekend åt mig. De hade köpt mitt favoritgodis och vi hyrde film. Alla deras planer och back up planer inför helgen hade inte funkat. De hade köpt biljetter till en Fashion Show för mig men det hade varit 18 års gräns eftersom alkohol var serverat. Andra planen var att ta mig till en vattenpark men det hade varit alldeles för kallt den dagen. Istället så tog vi skyline till Phoenix och åt på min favoritresturang Hard Rock Café. Comic Con hade varit i Phoenix så vi såg folk som var utklädda till spelkaraktärer och superhjältar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!