Vad jag gör när alla andra är i skolan

Igår stack jag på cykeln och drog mig iväg till min gamla skola och sen på stan. Sen sov jag middag i två timmar. Efter det stack stack jag till min kompis Rasmus och grattade honom på födelsedagen men jag åkte hem efter att jag kände att jag hade fått migrän. Jag lade mig klockan sju och sov tills tre på morgonen. Nu har jag suttit uppe och jobbade på en musik video medans alla mina kompisar här jobbar de två sista veckorna de har i skolan. Nu ska jag och mamma på stan och jag ska klippa topparna. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!