Florida om 4 dagar!!!

När jag bokade EFs Discovery Tour till Florida så valde jag som första val att åka den 12-19 Mars. Resan hade tydligen redan blivit full så jag fick mitt andrahands val istället som var att åka den 19-26 Mars istället. Jag fick flygbiljetten förra veckan och var jätteglad. Det jag inte såg var att på flygbiljetten stod det att jag skulle åka den 12 Mars. Det var så tur att jag märkte efter några dagar att jag ändå hade fått mitt förstahands val ändå. Hade jag inte sett det hade jag nog missar planet på Måndag. Jag längtar så mycket!! Jag kommer åka till bl a Disney World, Universal Studios, safaritur och en massa andra otroliga saker! Ganska nervös är jag också. Ska försöka att inte packa något mycket alls för jag kommer komma hem med en massa saker haha!
.
Jag åker på måndag morgon och kommer tillbaka en vecka senare så jag kommer nog inte skriva på min blogg på en vecka. Jag kanske skriver om jag kommer på hur man bloggar med mobilen. Jag har längtat så mycket till att bada på stranden efter att ha bott i öknen i över 7 månader haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!