He was a Boogie Woogie Bugle Boy from Company B

Ååh i veckan har jag haft fullt upp! Det är därför jag inte har bloggat på hela veckan. Jag har kommit hem sent varje dag och sen har jag åkt runt och köpt prylar till en maskerad bal som jag ska till ikväll!
.
Vi har uppträtt musik konserten "Century of Songs" som Women's Honor Choir och Concert Choir har framordnat.
Min första sång var 40 tals sången Boogie Woogie Bugle Boy med Caitlin och Victoria. Jag sjöng och spelade gitarr till Any Man of Mine med Marcella och Vicki. Jag sjöng Sincerely med min kör och mitt solo var Since U Been Gone som jag också spelade elgitarr till och hade Vicki som back up singer.
.
Jättekul har jag haft iallafall! Direkt efter min första sång måste jag skynda mig backstage, slänga av mig mina militär kläder och dra på mig mina tajta jeans och rosa tröja, för att sjunga Sincerely. Slog tån också påvägen ut haha!

Kommentarer
Postat av: Madde.

Har lite frågor :)



1. Hur blev du och Seth vänner?

2. Umgås du mer med killarna där än tjejerna?

3. Känner du att din engelska har blivit bättre?

4. Har du någon favoritgrej från USA? :) Typ mat eller en sak?



Tycker att du är sjukt cool och din blogg är rolig att läsa :D Fortsätt som du gör!

2012-03-03 @ 18:54:53
URL: http://imaddesbubbla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!