Graduation

Känns som om de sista 3 veckorna har tagit en evighet. Nu är skolan slut och jag har blandade känslor! Det är så skönt att inte behöva vakna tjugo över fem varje morgon. Igår var det graduation för alla seniors och alla mina senior vänner var så fina. Jag sa adjö till de flesta eftersom jag kanske inte kommer se dom på ett bra tag! Sa hej då till mina lärare också. De kommer jag också sakna! De har varit de bästa lärarna någonsin. Men nu är det sommarlov och allt är positivt ändå! Jag önskar lycka till till alla seniors som kommer åka iväg på helt nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!