The Avengers & Dark Shadows

Superhjältar och vampyrer. Det kan ju inte bli bättre! Jag älskar båda! I helgen var jag och såg The Avengers som jag har längtat så mycket efter. Det var verkligen inte en besvikelse. Ögongodis överallt haha! Och Iron Man <3
Jag håller ju faktiskt på med en Iron Man lampa i min keramik klass just nu!
Tom Hiddleston som spelar Loki. Min och Naavah's nya celeb crush!
.
Idag hade vi Benchmark prov. Vi slutade skolan efter elva så jag och min vän Seth åkte och åt lunch på Chili's och sen såg vi Tim Burtons nya film Dark Shadows. Den var verkligen jätterolig! Jag älskar verkligen alla Tim's unika och vrickade filmer!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ååhh Avengers!! Bäst!! Och man kan inte annat än att älska Tom Hiddleston! :''D

2012-05-17 @ 09:59:48
URL: http://earthtoebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!